.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تخریب120هکتاراز جنگلهای گیلان با دستور وزیر جهاد کشاورزی
120هکتار از جنگل های باستانی شمال ایران در منطقه سراوان رشت ، در یک اقدام کاملا غیر قانونی ، به دستور مستقیم اسکندری ،وزیر جهاد کشاورزی و استاندار گیلان تخریب ....
تخریب120هکتاراز جنگلهای گیلان با دستور وزیر جهاد کشاورزی

120هکتار از جنگل های باستانی شمال ایران در منطقه سراوان رشت ، در یک اقدام کاملا غیر قانونی   ، به دستور مستقیم اسکندری ،وزیر جهاد کشاورزی و عبدالهی ، استاندار گیلان تخریب شد . تخریب این جنگل ها که از صبح روز شنبه در شمال منطقه سراوان و با حمایت مستقیم استانداری گیلان آغاز شده بود ، سرانجام عصر دیروز ، در پی شکایت مسئولان منابع طبیعی استان به دادگستری فعلا متوقف شده است .

به گزارش خبرنگار هم میهن ، مدیر کل دفتر حفاظت سازمان جنگل ها در باره علت تخریب جنگل های سراوان گفت : رییس جمهور در جریان سفر اخیر خود به استان گیلان  مصوبه ای برای توسعه شهرک صنعتی رشت و کلا ورود صنایع به استان گیلان داشت و در پی این مصوبه و اظهارات رییس جمهور که اذعان داشتند صنعت در شمال ایران توسعه یابد ، درخواست واگذاری ۱۲۰ هکتار از جنگل های سراوان ( معادل ۲/۱ میلیون میلیون متر مربع ) مطرح شد و چون استانداری مرتبا فشار می آورد ،سازمان موضوع را به وزارتخانه محول کرد ، تا وزیر تصمیم بگیرد و تا به امروز ما هیچ توافقی در این زمینه نکرده ایم .

اسدی با اشاره به موافقت وزیر جهاد کشاورزی با این طرح می افزاید: ما در استان گیلان با شرایط بدی مواجه هستیم و مرتبا فشار می آورند که سازمان جنگل ها مانع توسعه شده است ، و همه در صدد ورود صنعت به منطقه هستند . وی تخریب های چند روز گذشته را فاقد توجیه فنی و قانونی عنوان می کند .

کاظم نصرتی رییس جامعه جنگلبانی ایران نیز با انتقاد از عملکرد وزیر جهاد کشاورزی می گوید : تا زمانی که دولتها منابع طبیعی را ملک شخصی خودشان تلقی می کنند و سازمان جنگل ها زیر یوغ وزارت جهاد کشاورزی است وضع به همین منوال خواهد بود .....


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.754 seconds.